Logo
Меню Меню
Меню
  • ГоловнаІнформація про компанію та її напрямках
  • Розміщення реклами DOOHРозміщення Digital відео реклами та промо в найбільш відвідуваних ТРЦ України
  • Digital Signage обладнанняРекламні дисплеї, інтерактивні термінали та термінали самообслуговування
  • Навігація та інтеграціяНавігаційне ПО для об’єктів комерційної нерухомості та системна інтеграція
  • Розробка ПЗ та контентуРозробка програмного забезпечення та підготовка контенту для рекламних кампаній
  • Mobile навігаціяНавігаційні системи для смартфонів та програма лояльності для ТРЦ
  • CMS та ProgrammaticАвтоматичне розміщення digital online та OOH реклами через CMS Advision
  • НовиниНовини компанії
  • КонтактиМи завжди на зв’язку з Вами!
UA
  • Мова: UA
    • UA UA
    • RU RU
    • EN EN

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І ОТРИМАЙТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

					bool(false)
					

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

Відвідування ТРЦ це не квест!

У ТРЦ АШАН RIVE GAUCHE, встановлені двосторонні інтерактивні навігаційні тотеми, з яскравими наклейками- вказівниками. Система інтерактивної навігації реалізована на базі програмної платформи Infovision, допомагає відвідувачам торгового об'єкта успішно зорієнтуватися і швидко знайти необхідну інформацію.

Project image

У проекті задіяно два основних модуля: система з інтерактивною картою та рекламні блоки, що дозволяють взаємодіяти з рекламою за допомогою сенсорного екрану.

Project image

Завдяки інтерактивним можливостям навігаційної системи відвідувач може легко побудувати маршрут від тотема (терміналу) до потрібної точки, подивитися інформацію про будь-які локації на карті. Завдяки функції пошуку відвідувач легко знайде цікавий для його магазин, товар або бренд за назвою або тегами.

Project image

Рекламні блоки, що виводяться на екрані в режимі очікування, сповістять про акції, спецпропозиції орендарів в торговому центрі та заходах, що проводяться на його території.

Примітно, що розміщення реклами та актуалізація інформації в навігаційній системі відбувається дистанційно за допомогою персоналу компанії Infovision, який після реалізації проекту взяв на себе обов'язки рекламного оператора і технічний супровід.

Project image

Замовнику проекту міжнародного девелоперу, в управлінні якого знаходиться 393 торгових центрів по всьому світу - CEETRUS Ukraine (до червня 2018 Іммошан Україна), дуже імпонувало те, що інтегратор повного циклу, зміг якісно реалізувати проект під ключ з подальшим його супроводом.

Project image
  • ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

  • НОВИНИ

  • Співпраця|Продаж та оренда обладнання|+38 (097) 880 10 88|Розміщення реклами|+38 (097) 880 11 10

    Україна, Київ

    ceo@infovision.ua

    © Copyright 2019 Infovision

    22
    жов
    2019

    Programmatic DOOH

    10
    вер
    2019

    Future Lab – одна з найбільших конференцій в Україні, присвячених маркетингу, комунікаціям та медіа.

    12
    чер
    2019

    Наша мережа збільшилася на 8 торгових центрів

    ВСІ НОВИНИ