bool(false)
Відвідування ТРЦ це не квест!
У ТРЦ АШАН RIVE GAUCHE, встановлені двосторонні інтерактивні навігаційні тотеми, з яскравими наклейками- вказівниками. Система інтерактивної навігації реалізована на базі програмної платформи Infovision, допомагає відвідувачам торгового об'єкта успішно зорієнтуватися і швидко знайти необхідну інформацію.
У проекті задіяно два основних модуля: система з інтерактивною картою та рекламні блоки, що дозволяють взаємодіяти з рекламою за допомогою сенсорного екрану.
Завдяки інтерактивним можливостям навігаційної системи відвідувач може легко побудувати маршрут від тотема (терміналу) до потрібної точки, подивитися інформацію про будь-які локації на карті. Завдяки функції пошуку відвідувач легко знайде цікавий для його магазин, товар або бренд за назвою або тегами.
Рекламні блоки, що виводяться на екрані в режимі очікування, сповістять про акції, спецпропозиції орендарів в торговому центрі та заходах, що проводяться на його території.
Примітно, що розміщення реклами та актуалізація інформації в навігаційній системі відбувається дистанційно за допомогою персоналу компанії Infovision, який після реалізації проекту взяв на себе обов'язки рекламного оператора і технічний супровід.
Замовнику проекту міжнародного девелоперу, в управлінні якого знаходиться 393 торгових центрів по всьому світу - CEETRUS Ukraine (до червня 2018 Іммошан Україна), дуже імпонувало те, що інтегратор повного циклу, зміг якісно реалізувати проект під ключ з подальшим його супроводом.