Logo
Меню Меню
Меню
  • ГоловнаІнформація про компанію та її напрямках
  • Розміщення реклами DOOHРозміщення Digital відео реклами та промо в найбільш відвідуваних ТРЦ України
  • Digital Signage обладнанняРекламні дисплеї, інтерактивні термінали та термінали самообслуговування
  • Навігація та інтеграціяНавігаційне ПО для об’єктів комерційної нерухомості та системна інтеграція
  • Розробка ПЗ та контентуРозробка програмного забезпечення та підготовка контенту для рекламних кампаній
  • Mobile навігаціяНавігаційні системи для смартфонів та програма лояльності для ТРЦ
  • CMS та ProgrammaticАвтоматичне розміщення digital online та OOH реклами через CMS Advision
  • НовиниНовини компанії
  • КонтактиМи завжди на зв’язку з Вами!
UA
  • Мова: UA
    • UA UA
    • RU RU
    • EN EN

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І ОТРИМАЙТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

					bool(false)
					

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

Інтерактивна гра для парку розваг HAPPYLON

Сфера дитячих розваг може успішно взаємодіяти з інноваційними рекламними форматами. Як приклад розроблена та розміщена на touch панелях інтерактивна гра у вигляді рекламної кампанії дозволила симулювати відвідування парку розваг HAPPYLON. Сьогодні гейміфікація в рекламі знаходиться на вершині комунікаційних інструментів. Гейміфікація схожа на нативну рекламу, спочатку вона розважає і тільки потім продає.

Project image Project image Project image
  • ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

  • НОВИНИ

  • Співпраця|Продаж та оренда обладнання|+38 (097) 880 10 88|Розміщення реклами|+38 (097) 880 11 10

    Україна, Київ

    ceo@infovision.ua

    © Copyright 2019 Infovision

    22
    жов
    2019

    Programmatic DOOH

    10
    вер
    2019

    Future Lab – одна з найбільших конференцій в Україні, присвячених маркетингу, комунікаціям та медіа.

    12
    чер
    2019

    Наша мережа збільшилася на 8 торгових центрів

    ВСІ НОВИНИ