bool(false)
Самореєстрація клієнта і відображення каталогу METRO cash and carry.
За допомогою інтерактивного обладнання Infovision була реалізована система автоматичної реєстрації клієнта, що дозволяє миттєво внести інформацію клієнта в базу даних з подальшою механікою друку тимчасової картки на термопринтері.
Впровадження проекту зняло навантаження з персоналу супермаркету за рахунок: - Швидкої видачі тимчасової картки - Автоматичного перенесення даних клієнта з паперової анкети в базу - Відсутності черзі до стійки реєстрації
У той час, коли користувачі не взаємодіють з терміналом, на інтерактивному екрані відображається інформаційний контент METRO каталог. Після дотику до екрану (кліку) відкривається інтерактивний каталог з формою підписки. Коли користувач вводить свою електронну адресу, система фіксує його в базі підписників і формує лист з посиланням на електронну версію каталогу.