bool(false)
Навігаційно-рекламна система для найбільшого ТРЦ в Україні!
ТРЦ «Лавина» - новітній об'єкт та найбільший об'єкт комерційної нерухомості в Україні із загальною орендною площею 127 000 м2. Співробітники компанії Infovision якісно та в короткі терміни впровадили навігаційно-рекламну систему, яка працює на 10 інтерактивних терміналах, встановлених в місцях найбільшого скупчення людей. ТРЦ «Лавина» відрізняється передовим оформленням екстер'єру та інтер'єру: ефектний дизайн в hi-tech стилі, просторі торгові галереї, величезна площа для проведення заходів та інтерактивний фонтан створюють атмосферу для комфортного шопінгу.
Так само в наш час не один новітній ТРЦ не може обійтися без просунутих Digital технологій для навігації та демонстрації рекламного контенту. Паперові банера, вінілові носії на розтяжках і подібні конструкції вимирають та йдуть з обігу рітейлу швидкими темпами. Інтерактивна навігація здатна прокласти для користувача оптимальний маршрут в світ шопінгу, а завдяки рекламній складової проекту, орендарі ТРЦ мають можливість розміщувати свою рекламу в інтерактивному форматі, отримуючи зворотний зв'язок у вигляді статистики.
Інтерактивні термінали чорного кольору з дисплеєм 55 діагоналі створені в Україні за допомогою якісних комплектуючих, від всесвітньо відомих брендів таких як Samsung та Intel. Для управління навігаційними та рекламними модулями, ми використовуємо розроблену нами систему.
Весь проект від початку розробки до запуску системи був реалізований за 3 місяці. Відвідувачі та адміністрація ТРЦ в захваті від впровадженої навігаційно-рекламної інфраструктури. Компанія Infovision продовжує надавати регулярну технічну підтримку проекту, оновлюючи функціонал навігаційної системи і керуючи рекламним ефіром в статусі рекламного оператора.
МОЖЛИВО ВАМ БУДЕ ЦІКАВО?
А чи знаєте ви, що спочатку в ТРЦ «Лавина» планувалася інтерактивна навігація розробників, які торгують неякісним китайським обладнанням? Тих самих, які в 2017 році виявили некомпетентність в навігаційному проекті для ТРЦ «Караван». Як правило, для клієнтів все інтегратори на «одне лице». Під час консультацій ми намагаємося пояснити потенційному клієнту різницю між існуючими на ринку пропозиціями щодо обладнання та програмного забезпечення та попередити його про можливі помилки в разі співпраці з недобросовісними підрядниками. У практиці нашої компанії бувають проекти, головним завданням яких є виправлення чужих помилок та заміна неефективних ІТ-рішень. На щастя для відвідувачів та адміністрації ТРЦ «Лавина», така ситуація не виникла. Керівництво торгового центру вчасно вникли в суть питання та усвідомило важливе значення інтерактивної навігації в загальній екосистемі об'єкта. Керівництво ТРЦ «Лавина» погодило реалізацію проекту професіоналами з компанії Infovision, і тепер c підсумковим результатом щодня взаємодіють тисячі задоволених відвідувачів.