bool(false)
Навігаційно-рекламна система для найбільшого ТРЦ в Україні!
ТРЦ «Лавина» - новітній об'єкт та найбільший об'єкт комерційної нерухомості в Україні із загальною орендною площею 127 000 м2. Співробітники компанії Infovision якісно та в короткі терміни впровадили навігаційно-рекламну систему, яка працює на 10 інтерактивних терміналах, встановлених в місцях найбільшого скупчення людей. ТРЦ «Лавина» відрізняється передовим оформленням екстер'єру та інтер'єру: ефектний дизайн в hi-tech стилі, просторі торгові галереї, величезна площа для проведення заходів та інтерактивний фонтан створюють атмосферу для комфортного шопінгу.
Так само в наш час не один новітній ТРЦ не може обійтися без просунутих Digital технологій для навігації та демонстрації рекламного контенту. Паперові банера, вінілові носії на розтяжках і подібні конструкції вимирають та йдуть з обігу рітейлу швидкими темпами. Інтерактивна навігація здатна прокласти для користувача оптимальний маршрут в світ шопінгу, а завдяки рекламній складової проекту, орендарі ТРЦ мають можливість розміщувати свою рекламу в інтерактивному форматі, отримуючи зворотний зв'язок у вигляді статистики.
Інтерактивні термінали чорного кольору з дисплеєм 55 діагоналі створені в Україні за допомогою якісних комплектуючих, від всесвітньо відомих брендів таких як Samsung та Intel. Для управління навігаційними та рекламними модулями, ми використовуємо розроблену нами систему.
Весь проект від початку розробки до запуску системи був реалізований за 3 місяці. Відвідувачі та адміністрація ТРЦ в захваті від впровадженої навігаційно-рекламної інфраструктури. Компанія Infovision продовжує надавати регулярну технічну підтримку проекту, оновлюючи функціонал навігаційної системи і керуючи рекламним ефіром в статусі рекламного оператора.
МОЖЛИВО ВАМ БУДЕ ЦІКАВО?
But did you know that initially in the Lavina shopping center there was planned an interactive navigation of developers selling low-quality Chinese equipment? Those who in 2017 showed incompetence in the navigation project for the SEC “Caravan”. As a rule, for customers, all integrators are “one person”. During the consultations, we try to explain to the potential client the difference between the existing offers on the market for equipment and software and to warn him of possible errors in the case of cooperation with unscrupulous contractors. In the practice of our company there are projects whose main task is to correct other people's mistakes and replace inefficient IT solutions. Fortunately for visitors and the administration of the Lavina shopping center, this situation did not arise. The management of the shopping center timely got to the bottom of the issue and realized the importance of interactive navigation in the general ecosystem of the object. The management of the Lavina shopping center coordinated the implementation of the project by professionals from Infovision, and now thousands of satisfied visitors interact daily with the final result.